Tuesday, 11 August 2015

:: Solemnization Shima Form 6::


:: Rezeki Makan Kenduri ::

Gigih tanya kenduri mana yang ada dalam masa terdekat ini?? teringin nak makan ayam masak merah kenduri kahwin. Hah. nampak tak tu??
Cik Ainur cakap Shima!! Shima mana?? *CikInakanlostmemory*.

U.S
Okay!! Kenal. kenal.

Lah, Shima ke?? Hahaha!!
Okay. Jom siap-siap. Siapa lagi, Siapa lagi??
Tak tahu la sapa. tapi kita ber-5 la.

Shida, Mastura, Cik Ina, Ainur, CikMa

Alright.

Port Wajib Cik Ina

Waaahhhh!!! Meriahnya makan. Meriah. Tak sia-sia datang. Cik Ina 2 pinggan.
Mohon jangan tanya.

Menu Kenduri:

Nasi Putih & Nasi Minyak
Ayam Masak Merah
Daging Masak Kari
Pajeri Nenas
Sambal Belacan
Ulam-Ulam
Ikan Masin Goreng
Bubur Kacang Hijau
Air Sirap
*apalagilupadaaaaa*

Waahhh!!!! Jangan tanya kenapa depan Cik Ina ada 2 pinggan.Moncahnya!!

One more time

Yang pastinya, dalam banyak-banyak ini, Cik Ina je yang masih single-mingle. Ala!!!
Ini yang buat macam nak bukak borang
"Sesiapa yang mencari pasangan, sila hubungi Cik Ina"

Hahahah!! Sampai gitu sekali ye. Tak la. Cik Ina yakin jodoh Cik Ina nun disana!
One fine day, he will come and hold my hand

Poyo!!


Mereka kawan satu sekolah
Ainur, Mastura, Imah, Shida, Shima, Uya, Cik Ina
Tak payah nak mini reunion sangat. Kalau jumpa dah mini reunion dah!!
Kalau jumpa, wajib imbas kembali. Ala, Cik Ina jugak la yang ternganga-nganga.
Kepada kawan-kawan, Ye! betul. 

Cik Ina masih belajar lagi. Kerja? Kerja main-main je!!
mihihihihi.


Wahai Cinta Hati yang belum ku temui,
Sila datang cepat sikit,
Member-member sekolah dah kahwin,
ada pulak tu anak 2,
Kalau Cinta hati dah beristiqomah nak menghantar pinangan,
Elok lah.

Tapi kalau Cinta Hati belum bersedia walaupun Cinta Hati dimana-mana,
Sila berdoa banyak-banyak & bertenang & bersabar.
Allah SWT rencanakan yang terbaik untuk kita berdua ye.

Hahahaha!!

Kepada: Cinta Hati-Unknown person.

1 comment:

  1. waaahhh muke kite ada dalam blog cik na yg pemes ni laaa. lebiuuu tuan blog hehehe

    ReplyDelete