Saturday, 15 August 2015

:: KTHO: Amukan Beruk Mengamuk ::


:: Wahai Beruk, nyah engkau ::

MLA.....




Tolong!!!!



Bilik Cik Ina kena serang lagi sekali. Baca ini! *Si Beruk*


Adoiiii!!!



Stress!


Hah, balik-balik kerja, ingat nak baring-baring kejap sebelum Cik Ina mulakan agenda masak-memasak. Almaklum la, nak bukak puasa. *Puasa6*. Sambil baring depan TV, sambil layan youtube lagu stacy, not for sale!. Memang kena sale betul la.

Selamba gila beruk tu lalu depan Cik Ina.
Punya gerun tengok giginya. Nampaknya beruk ini dah matang, gigi taring dia panjang kot!
Beruk ni macam nak serang, tapi Cik Ina atas katil. 


Tah boleh blah ayat Cik Ina masa dia nak serang tu

"Ehhh, takpe. Takpe.Sila-sila". *sambiltanganbuatgayamasuklah*

Bodoh gila rasanya.

Elok je si beruk ini bukak peti sejuk. Macam datang beraya. meriah ko!!
Melompat Cik Ina atas katil. Lari keluar. Pergi bilik MEP Fatin, ajak dia masuk bilik Cik Ina.
Memang besar gila si beruk ni. Nampaknya kena panggil orang lain. Selamat la ada pekerja yang tengah renovate kafe.  

"Abg, tolong bang, ada beruk besar dalam bilik saya. Tengah makan oren, bawak teman abg. Ini beruk besar sangat ni."

"Enggak apa-apa. Abg sorang bisa"

Eh, kan Cik Ina dah cakap. Kena bawak teman. Dia pun takut sebab besar. Apadaaa!!
Tapi, gigih jugak abg ni tolong gocah-goyah dengan penyapu.

Finally, si beruk ni pun cabut. Tapi!!
Cissss!!
Dia pecahkan sink kaca toilet, tingkap pecah.

Nak show photo. Tapi tak apalah. Sadis je!

Dah la letih kerja, puasa, kena kemas toilet  lagi satu hal.
Kemas jela labu!!

Kepada si Beruk,


SIAP LA!!!!

No comments:

Post a Comment