Wednesday, 13 May 2015

:: AhGay A Cat ::


:: Daripada Correng menjadi AhGay ::

Maaf la, kalau MLA sentap pulak kalau dengar perkataan gay-gay nie. Almaklum la, nama kucing Cik Ina adalah AhGay. Asalnya Correng. Tapi ada beberapa perkara, terpaksa ubah nama beliau. Hahaha!

Balik hari pertabalan Sultan Perak aritu, Cik Ina terus tukar nama beliau. Elok je. Tak nampak rupa touching ke, sentap ke. Bila panggil " AhGay, eeoowww, AhGay, makannnnnnnnnnnn"

Hah, menceracak la lari. Kononnn sangat. Hero la. 

AhGay A Cat

Masa nak daftar surat beranak beliau, kena fikir duapuluhlapan kali nak letak nama apa. Hahah!
Penyudahnya AhGay. 

Nak tahu kenapa??

Cik Ina pernah tanya soalan ini

" AhGay, berapa kali tangkap cicak?"

" AhGay, berapa ekor tikus dah mati sebab ko??"

" AhGay, pernah bergaduh dengan eeooww jantan yang lain tak??"

MLA, nak tahu apa jawapan beliau?

eeoowwww *dalam nada yang sangat slowwwww*

Bapak pemalas ini kucing, nak tidur atas toto, tak pun atas katil Puan Emak, kalau makan tu, kalau boleh sambil baring, memang dah sambil baring. Kalau diangkat, buat-buat pengsan. banyak akal ini kucing. Dah tu, kaki membuta *orangperakkata*. Tidur je kerjanya. Tak boleh berpanas. Kalau ada maid yang usap bulu beliau lagi bagus. 

Tak ke Gay kalau macam tu?? Tak ke? Memang AhGay betul la.


Muka Cik Ina excited, muka AhGay *mintapenampor*

Muka tak puas hati la tu. Kena kacau tidur, Kalau petang, port lepaking AhGay dekat atasbangku belakang tu. Haiiissshh, Cik Ina memang tak puas hati betul la.


Tak ke pemalas rupa AhGay ni??

Biar nak kena picit-picit hidungnya. Biar lemas..Hahahaha!!! *gelakjahat*

Apapun, AhGay peneman Puan Emak bila tinggal sendirian. Penaman Kaklong Anje bila buat kerja sekolah sampai lewat malam, peneman Cik Ina bercakap, sampai kepada keluh kesah.

Disebabkan beliau tinggal sekor, menjadi kesayangan semua. Cissss!!!!


"AhGay, selamanya AhGay".

No comments:

Post a Comment