Tuesday, 10 March 2015

:: Meeting - KTHO - Perjumpaan Blok - FUS ::


:: Wohooooo !! ::

Jiwa sangatkan?

Kelas Protokol

Sampai bilik pukul 9.30PM, tak duduk, letak beg-beg, capai buku feloles, kunci bilik terus pergi bilik memo. Menghadirkan diri ke kelas protokol. Yela, Cik Ina bukan pandai bab-bab protokol ni, kalau makan, baca doa terus ngap! ngap!. Makan. Tak tahu pun rupanya nak hidangkan makanan pun ada caranya.

So, kelas protokol anjuran TTK memang berkesan untuk Cik Ina. Kalau student lain, Cik Ina tak tahu la. Lagipun yang mengajarnya bukan calang-calang orang. En Rahim. Bab-bab protokol memang beliau la orangnya memandangkan beliau pun orang kuat Palapes UKM.

AJK FESSAT dan MAP
Rupanya, dulu-dulu masa ada program besar-besar, cara hidang makanan Cik Ina salah la ye?
Kalau nak tuang air, cara dia macam tu, kalau nak hidang makanan, caranya macam tu.
Paling-paling malas, pegang mangkuk nasi tangan kiri, tangan kanan pusing belakang,
itu tandanya suruh VVIP tu cedok sendiri la nasi. Hahaha! Pandai.

Perjumpaan Blok

Cik Ina memang berterima kasih kepada MEP Zura & MEP Huda. Tanpa deorang, tak berjalan kotnya Cik Ina punya perjumpaan. Memandangkan Cik Ina pun orang baru, bukannya tahu sangatpun apa kekdahnya. 

TQ ye Zura & Huda. MEP lain pun bagus-bagus belaka. Tapi banyak cakap. Hahahaha!!
Cik Ina ambil masa 5 minit, deorang 15 minit. Lawan tokey sungguh. Hahah!!!

Jangan lupa ye Cik Ina nak apa
Selalunya yang suka menjengahkan diri adalah bebudak 1st year. Tunggu la bila dah masuk tahun 2. 
Tunjuk muka pun belum tentu. Tapi harap-harap batch yang ini akan kekal sampai tahun 3. Tak gitu??


Last due date 2/5/2015
So, Alhamdulillah. Setel untuk perjumpaan hari pertama, hari kedua & ketiga tak tahu lagi ramai begini ke tak. Tapi tak apa, yang seharusnya mereka tahu ialah apa perkara yang perlu mereka buat sehingga 2/5/2015. Faham??

Garangnya Cik Ina!!! Hehehe!! Tak la. Ace tanya bebudak KTHO, Cik Ina sempoi kan???
kekekeke!!!


No comments:

Post a Comment