Tuesday, 3 March 2015

:: Cik Ina dapat Cucu ::


:: Ahmeow beranak lagi ::

Cepat betul la kucing Cik Ina ni pregnancy lagi. Adoii! Nak disuntik, rasa kesian, nak dimandremkan, uiissshh berdosa tahu tak? Tapi, banyak bebeno kucing jantan yang syok dengan beliau. Kali ini entah sapa le ayah kepada bebudak ini.

Ahmeeow & kelahiran kedua

Kesian Ahmeeow, sebab itu asyik menyorok dalam rumah je.
Balik cuti CNY aritu tengok dah beranak lagi. Bila masa pulak mengandungnya?
Tak perasan le pulak ! 

cage yang buat hari tu kena simpan dulu. Kita masukkan deme dalam kandang open air ini.
Nampaknya makanan deme kena tambah la. Nasi pun kena tanak lebih le. Hahaha !

Cik Ina ingat Puan Emak pesan tanak nasi tu lebih sikit, 1 pot tu memang untuk kucing kome.Hahaha!! Puan Emak tu dalam tak suka kucing bebanyak dekat rumah, bagi makan selalu.
Jiwa sangat!!

Kristoff
Kristoff adalah anak kelahiran pertama. Yang ini tak diva sangat. Elsa memang diva ye. Tak nak bergambar pulak tu. Memang diva sangat tu. Geram je rasanya. 
Kristoff dengan Elsa sama je kaler bulus dedeme. Nak cam senang je, kristoff ekor panjang, Elsa ekor pendek. Sebab ekor endek, dea diva !!

Olaf

Olaf ni kesian sikit. Kaklong, Puteri dengan Leesya taknak pun pegang. Deme kata dea kotor. Mungkin sebab hidung dia hitam kot. kening pulak macam kena bakor. Aissshhh ! Kesian Olaf ni. 
Asyik minta perhatian je. Cik Ina pulak kalau minta perhatian, Cik Ina bagi tangan je. Picit hidung le. Hahahaha !!

Kelahiran Kedua

Belum beri nama lagi
Yes ! Kelahiran kali ini Cik Ina tak overshadow sangat !  Sebab tak sangka dapat tittle opah tu cepat je. Ishhh, Ahmeeow ni pun. Kaklong & the geng asyik tanya nak bagi nama apa.
Ikut korang la. Sebab kali ini Cik Ina tak dapat nak amik port sangat.

Balik kali ini kan banyak urusannya.


4 ekor

Ahmeeoww pun dah mempersalinkan diri !!

Hailahaiii dunia, dunia !!

Bila tak kahwin, orang sibuk tanya,
tak lakukah? tak layakkah? tak ada calonkah?

Tak itu kah? tak inikah? 
ahh, boring dengan persoalan mereka.

Tak payah kahwin, Cik Ina dah dapat  ekor cucu dah.

Ekau mampu??

No comments:

Post a Comment