Tuesday, 17 February 2015

:: Kehilangan dan Pengganti ::


:: Dimanakan ku cari ganti ::

Hye MLA. Baru 6 hari menghilangkan diri. Belum 6 bulan. Rilex! Rilex! 

Kehilangan?
Yes ! Cik Ina telah 'kehilangan' Mr Tabbin. Yang disayangi dan dicintai.
Mungkin dah sampai masanya kami berpisah. Dengan cara sedemikian, Cik Ina yakin bahawasanya peneman seterusnya akan membahagiakannya seperti mana beliau bahagia bersama Cik Ina. Ewahhh ! Ayat sungguh !

Benar bagai dikata,

Barang Yang Lepas Jangan Dikenang

Cik Ina pun membelanjakan diri dengan memiliki sebuah lagi Tab.

Ye benar ! Cik Ina tak boleh pegang Hp, rasa macam kecik je dekat telapak tangan, takpuas la nak tengok, tak seronok la, tak itu la, tak ini la. Jangan risau, tak tawaf pun shopping mall tu. Memandangkan masa suntuk, terus je pergi ke satu kedai, tengok-tengok, tanya-tanya, okay ! Nak.

Alhamdulillah.

Perkenalkan kepada MLA, rakan baru

diberi nama

ana'sue_nam'un 

Macam mana nak menyebutnya pun?
Okay !
Anak Sue Nak Mun

Tapi ejaannya ana'sue_nam'un 

Tah ape-ape, menyusahkan je nak sebut. Dah kenapa tak cakap je tab. Kan senang !
Eh sukati la. Kan Cik Ina suka letak-letak nama ni. Penghargaan ye! Penghargaan. Hahaha!
Dah gila !
ana'sue_nam'un
Kehkehkeh! Gigih sungguh nama beliau !

Welcome . 

No comments:

Post a Comment